Souhlasíte?

01 / 06

Rostlinné mléko už je k dostání skoro v každé kavárně.

Přeskočit

Souhlasíte?

02 / 06

Nabídka zeleninových pomazánek je už samozřejmostí ve všech obchodech.

Přeskočit

Souhlasíte?

03 / 06

Mám ve svém okolí alespoň jednoho člověka, který dává přednost rostlinné kuchyni.

Přeskočit

Souhlasíte?

04 / 06

Počet lidí s intolerancí nebo dokonce alergií na laktózu narůstá a ti jistě ocení nabídku rostlinných produktů jako alternativu.

Přeskočit

Souhlasíte?

05 / 06

Znám restauraci, kde podávají skvělé rostlinné jídlo.

Přeskočit

Souhlasíte?

06 / 06

Jáhly, červená čočka, chřest nebo ovesné vločky? Rostlinná kuchyně znamená tisíce možností!

Přeskočit
Cz En
Cz En
Hero cover Hero title

Plant-Powered Perspectives 2021 Green line

Calendar icon 4. 10. 2021, Praha
Arrow
Post image

O konferenci Green line

Plant-Powered Perspectives. Průkopnická konference zaměřená na business sektor sleduje, reflektuje a posouvá trend rostlinné kuchyně v kontextu České republiky.

Potravinářství se nám mění před očima. Výrobci, restaurace i supermarkety objevují obrovský potenciál, který rostlinná kuchyně vnáší do jejich podnikání. Flexitariánství, rostlinný protein, alternativy masa – to jsou výrazy, které se v posledních letech skloňují napříč médii, která se tomuto odvětví věnují.

Jste na novou vlnu dobře připraveni? Odpověď a inspiraci vám nabídneme prostřednictvím konference Plant-Powered Perspectives, kde budete mít možnost setkat se s předními odborníky na rostlinné stravování a inspirovat se v rozšiřování či inovaci vašeho sortimentu.

Vítejte na druhém ročníku konference Plant-Powered Perspectives. I v letošní edici se setkáme online.

Arrow

Pro koho
je akce určena?
Green line

zástupce segmentu FMCG, HoReCa a retail
výrobce potravin
zástupce masného průmyslu hledající nová řešení
potravinové a potravinářsko-technologické startupy
investory a inovátory potravinářského průmyslu
instituce, které chtějí držet krok se současnými trendy
všechny, kteří sledují současné trendy

Konference proběhne online a bude simultánně tlumočena (CZ/EN).

Post image
Post image

Plant-Powered MashUp Green line

Stejně jako v loňském ročníku i letos přinášíme v rámci online konference možnost otestovat vlastní rostlinný projekt před odbornou porotou a publikem složeným ze zástupců předních značek.

Nezáleží nám na tom, ve které fázi se aktuálně nacházíte - můžete se přihlásit jako plně rozjetý startup nebo jednotlivec s dobře zpracovaným nápadem.

Do druhého kola postoupí pět přihlášených projektů, které své projekty odprezentují v rámci konference Plant-Powered Perspectives a utkají se o post vítěze. V letošní porotě zasedne investor Martin Rozhoň, ředitelka Olomouckého Globusu Andrea Dvořáková, zakladatel Green Heads Tomáš Kofroň a Vladimír Víšek, expert v otázkách udržitelnosti a spoluzakladatel iniciativy No Greenwashing.

Vítěz získává individuální konzultaci projektu s porotci soutěže, finanční podporu ve výši 10 000 Kč, roční propagaci na sociálních sítích Rostlinně a ProVeg Česko (celkový zásah 57k+ followers) a V Label certifikaci na jeden rok.

Pozor - přihlášením získáváte automaticky pozvánku na online konzultaci s našimi partnery EIT Food a Impact Hub. Zapojte se do diskuze s předními experty na inovace, startupovou komunitu a financování vlastních projektů. Konzultace proběhne 15. září od 17:00.

Projekty vybrané do druhého kola:
Kukuk papa, Mona z pole - hotovky ve sklenici, Plant CS - asociace česko-slovenských lokálních producentů rostlinných výrobků, Veganbox, Vegangrill

PROGRAM Green line

Celý program konference si stáhněte zde – česky / in English
Potřebujete pomoct s aplikací ZOOM? Nebo poradit, jak si pustit tlumočení? Odpověď najdete v konferenčním manuálu. Stáhněte si ho zde – v češtině / in English.

Josh Tetrick je výkonný ředitel a spoluzakladatel společnosti Eat Just, která se specializuje na potravinářské technologie. Její misí je vytvářet zdravější, bezpečnější a udržitelnější potravinové systémy. Společnost Eat Just stojí nejen za nejrychleji rostoucí značkou vajec v Americe, která je navíc 100% rostlinná, ale také prvním masem oficiálně schváleným k prodeji, kvůli kterému nemuselo zemřít zvíře. Je totiž kultivováno ze zvířecích buněk.

Josh Tetrick

Ve výzkumu trhu se pohybuje více než 19 let, nejvíce se věnuje rychloobrátkovému spotřebnímu zboží a prodejním řetězcům (potraviny, drogerie, fast foody...). Pracovala v předních agenturách jako je NIELSEN, Ipsos a Kantar, také na straně klienta ve společnostech Unilever a Zuno-Raiffeisen. Ve společnosti InsightLab zastřešuje oddělení spotřebitelského výzkumu pro ČR i SR. Je rovněž členkou výkonné rady POPAI/Shop! Global a Franšízingového klubu.

Andrea Vozníková

Nuno Alvim je předsedou Portugalské vegetariánské asociace. Má magisterský titul z oboru Právo a kriminologie. Aktivně lobuje a věnuje se za kampani práva občanů na poskytnutí rostlinného jídla ve státních institucích. Jeho činnost vyústila v průlomovou legislativu nařizující alespoň jedno čistě rostlinné jídlo v nabídce provozoven veřejného stravování.

Nuno Alvim

Působí na různých marketingových a obchodních pozicích v Nestlé už téměř 13 let. Posledních 5 let se věnuje potravinám se zaměřením na nové trendy: rostlinnou stravu, bio, pronikání mezinárodních chutí do lokálních kuchyní. Od července 2021 je zodpovědný za rozvoj kategorie rostlinných jídel v regionu střední a východní Evropy pod značkou Garden Gourmet. Věří, že díky vzrůstajícímu povědomí o benefitech rostlinné stravy nyní procházíme největší revolucí v našem stravování minimálně za posledních 50 let a je super být u toho.

Zbyněk Haindl

Marián Jánoš byl jmenován ředitelem Danone pro Česko, Slovensko a Maďarsko v roce 2017. Předtím působil na řídících, marketingových i obchodních pozicích ve společnostech Mars a Wrigley. Absolvoval Ekonomickou univerzitu v Bratislavě a MBA program University of New York v Praze.

Marián Jánoš

Michal se věnuje brand marketingu už téměř 8 let. Z filmového průmyslu přešel před dvěma lety ke svému love brandu. Ve Starbucks se zaměřuje rozmanitost nabídky, aby vyhovovala každému zákazníkovi. Třeba i veganovi.

Michal Holotík

V gastronomii se pohybuje přes 20 let, z toho 15 let v rámci IKEA Food na různých pozicích. Aktuálně se věnuje propagaci a posílení povědomí IKEA strategie ohledně rostlinných produktů na českém, slovenském a maďarském trhu.

Jakub Slavík

Břetislav již čtvrtým rokem působí ve společnosti Dáme jídlo, kde vede oddělení marketingu a business intelligence. Zajímavě tak dokáže propojit svět dat, marketingu a kreativy, což je v oblasti quick commerce a rychlého doručování do pár minut nezbytné. Zároveň již 11 let vyučuje na Vysoké škole ekonomie a managementu kurzy reklamní strategie a datové analytiky. A s kamarády vede značku českého designového sportovního oblečení SYN v pohybu.

Břetislav Stromko

Nikoleta Kováčová alias Surová dcérka je dlouholetá blogerka a youtuberka, která se převážně věnuje etickému veganství, rostlinným receptům a netestované kosmetice. Mohli jste ji zaznamenat jako autorku úspěšné kuchařky Slovegán, které loni vyšel druhý díl.

Nikoleta Kováčová

Moderátor panelové diskuze a konzultant projektu Rostlinně s důrazem na gastro kampaň. Ale taky fitness trenér, poradce pro výživu a lektor, který pomáhá lidem zamilovat se do pohybu a rostlinné kuchyně.

Libor Pozníček

Založil a 18 let řídil miliardovou skupinu e-shopů VIVANTIS působící v několika zemích. Aktuálně investuje a pomáhá startupům - uLekare, Celostnimedicina.cz, Machavert, Econea, Scuk, Snuggs, VRGineers, Disivo, SatisMeter, Retino, Recruitis, Fabini, StartupYard, Mall Group, …

Martin Rozhoň

Spolumajitel velkoobchodní společnosti Green Heads. FMCG a Business development manager v oblasti potravin s desetiletou praxí a specializací na startupy a zahraniční obchod.

Tomáš Kofroň

Oblasti udržitelného rozvoje se Vladimír věnuje přes 12 let. Šest let měl v IKEA na starosti agendu trvale udržitelného rozvoje pro CZ/HU/SK region. Dva roky pracoval ve švédském Mälmo na globální agendě v oblasti cirkulární ekonomiky. Od ledna 2021 působí v Impact Hub, kde se věnuje strategickému rozvoji firem v oblasti udržitelnosti. Je členem správní rady spolku Zachraň jídlo a na Vysoké škole ekonomické přednáší v rámci programu Akademie managementu udržitelnosti.

Vladimír Víšek

Mgr. Alexandra Košťálová vystudovala Masarykovu Univerzitu — obor Výživa člověka. Pracuje v Českém gastronomickém institutu a Státním zdravotním ústavu. Je spoluautorkou projektu „Máme to na talíři a není nám to jedno“, jehož cílem je ověřit možnou cestu rekonstrukce systému školního stravování. Přednáší pro odbornou i laickou veřejnost. Je autorkou celé řady publikací.

Alexandra Košťálová

Eliška Selinger je lékařkou pracující v oboru preventivní medicíny a veřejného zdraví. Jako vysokoškolská pedagožka zodpovídá za výuku metodologie medicínského výzkumu a vyučuje volitelné kurzy věnované zdraví a prevenci u vegetariánů a veganů. Prakticky se věnuje problematice výživy ve veřejném zdraví, včetně nutriční edukace, a také problematice systému školního stravování a nutričního prostředí na školách obecně.

Eliška Selinger

Paul je Australan žijící se svou rodinou v Praze. Od roku 2007 se Paul se živí pitím kávy a stihl při tom vystřídat severní i jižní polokouli. Má zkušenosti s vlastním velkoobchodem s rostlinnými mléky, pracoval pro startupy i korporáty jako Lactalis a Tchibo, ale nakonec se našel ve firmě Minor Figures, kde působí jako obchodní ředitel pro evropský trh.

Paul Helmers

Andrea se již více než 20 let pohybuje v maloobchodu a má zkušenosti s uváděním řady produktů přímo do prodeje. V současné době působí jako ředitelka olomouckého Globusu. Kromě manažerského vedení má na starosti také komunikaci s lokálními dodavateli a partnery. Z její iniciativy vzniklo v Globusu Zdravé bistro, ve kterém je na každodenní bázi nabízeno rostlinné jídlo.

Andrea Dvořáková

Lenka se šestým rokem v Impact Hub podílí na rozvoji a kultivaci podnikatelského prostředí v ČR zejména prostřednictvím akceleračních programů. Ty jsou určeny projektům v různém stupni zralosti a různého zaměření, od neziskových přes společensky prospěšné až po komerční, od těch ve stádiu myšlenky až po projekty s ambicí škálovat. Spolupráce jak uvnitř, tak směrem ven, je nedílnou součástí její denní agendy.

Lenka Krákorová

Jan je součástí týmu Proveg Česko, kde má na starosti komunikaci se stávajícími a novými obchodními partnery, kteří chtějí získat ochrannou známku V-Label na své produkty. Pomáhá také českým výrobcům s inovacemi a vývojem nových rostlinných výrobků a začínajícím startupům v orientaci v rostlinném byznyse a jejich následné stabilitě na trhu.

Jan Vanžura

Jak probíhal
loňský ročník?
Green line

Buďme v kontaktu

User
User
User

Ochrana osobních údajů je pro nás prioritou. Více informací, jak zacházíme
s vašimi daty, najdete v tomto dokumentu.

Nakupujte online Green line

Go out

Partneři

Garden gourmet Bonduelle Dáme Jídlo Alpro V-label

Mediální partneři

Starbucks Ekonews