Souhlasíte?

01 / 06

Rostlinné mléko už je k dostání skoro v každé kavárně.

Přeskočit

Souhlasíte?

02 / 06

Nabídka zeleninových pomazánek je už samozřejmostí ve všech obchodech.

Přeskočit

Souhlasíte?

03 / 06

Mám ve svém okolí alespoň jednoho člověka, který dává přednost rostlinné kuchyni.

Přeskočit

Souhlasíte?

04 / 06

Počet lidí s intolerancí nebo dokonce alergií na laktózu narůstá a ti jistě ocení nabídku rostlinných produktů jako alternativu.

Přeskočit

Souhlasíte?

05 / 06

Znám restauraci, kde podávají skvělé rostlinné jídlo.

Přeskočit

Souhlasíte?

06 / 06

Jáhly, červená čočka, chřest nebo ovesné vločky? Rostlinná kuchyně znamená tisíce možností!

Přeskočit
Cz En
Cz En
Hero cover Hero title

Plant-Powered Perspectives 2020 Green line

Calendar icon 12. 10. 2020, Praha
Arrow
Post image

O konferenci Green line

Vzhledem k epidemiologické situaci v České republice se letošní Plant-Powered Perspectives uskuteční v online formátu.

Potravinářství se nám mění před očima. Výrobci, restaurace i supermarkety objevují obrovský potenciál, který rostlinná kuchyně vnáší do jejich podnikání. Flexitariánství, rostlinný protein, alternativy masa – to jsou výrazy, které se v posledních letech skloňují napříč médii, která se tomuto odvětví věnují.

Jste na novou vlnu dobře připraveni? Odpověď a inspiraci vám nabídneme prostřednictvím konference Plant-Powered Perspectives, kde budete mít možnost setkat se s předními odborníky na rostlinné stravování a inspirovat se v rozšiřování či inovaci vašeho sortimentu.

Arrow

Pro koho
je akce určena?
Green line

zástupce segmentu FMCG, HoReCa a retail
výrobce potravin
zástupce masného průmyslu hledající nová řešení
potravinové a potravinářsko-technologické startupy
investory a inovátory potravinářského průmyslu
instituce, které chtějí držet krok se současnými trendy
všechny, kteří sledují současné trendy

Konference proběhne online a bude simultánně tlumočena (CZ/EN).

Post image
Post image

Plant-Powered MashUp Green line

V rámci online konference přinášíme možnost otestovat vlastní rostlinný projekt před odbornou porotou a publikem složeným ze zástupců předních značek.

Nezáleží nám na tom, ve které fázi se aktuálně nacházíte - můžete se přihlásit jako plně rozjetý startup nebo jednotlivec s dobře zpracovaným nápadem.

Do druhého kola postoupí pět přihlášených projektů. Celkový vítěz získá finanční podporu ve výši 10 000 Kč, roční propagaci na sociálních sítích Rostlinně a České veganské společnosti (celkový zásah 45k+ followers), vstup na konferenci zdarma a hodinovou konzultaci projektu s porotci soutěže.

Registraci a více informací naleznete zde. Přihlášky přijímáme do 19. září 2020.

Ve výzkumu trhu se pohybuje více než 18 let, nejvíce se věnuje rychloobrátkovému spotřebnímu zboží a prodejním řetězcům (potraviny, drogerie, fast foody...). V agentuře NIELSEN zastřešuje oddělení spotřebitelského výzkumu pro ČR i SR. Je rovněž členkou výkonné rady POPAI/Shop! Global a Franšízingového klubu.

Andrea Vozníková

Jakub Lunter pracuje jako business development director a člen správní rady v rodinné firmě Alfa Bio, která produkuje tofu a rostlinné pomazánky pod značkou LUNTER. V současnosti je Alfa Bio největším producentem tofu ve střední Evropě a misí firmy je přispět ke změně stravovacích návyků. Jakub má na starosti rozvoj prodeje na nových trzích.

Jakub Lunter

Sedmým rokem vytváří časopis HOREKA, který na českém trhu působí již 17 let a je určen profesionálům z pohostinství. Jana se také podílí na přípravě největšího kongresu HOREKA 112 pro profesionály v HoReCa segmentu. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karolvě univerzitě v Praze. Kromě psaní ráda jí a mluví.

Jana Dorčáková

Moderátor panelové diskuze a konzultant projektu Rostlinně s důrazem na restaurační kampaň. Ale taky fitness trenér a lektor, který pomáhá lidem zamilovat se do pohybu a rostlinné kuchyně.

Libor Pozníček

Zakladatel a majitel mezinárodního frančízového řetězce Forky ́s nahlédl před asi 7 lety při podnikání pod pokličku masného a mlékárenského průmyslu, přehodnotil své stravování a začal jíst i s celou rodinou rostlinně. Okolí se mu za to smálo, jenže jemu se podařilo vybudovat podnik, o který se zajímá i svět.

Luboš Vidlička

Gastronomii vnímá jako něco, co se stále vyvíjí a vytváří nové možnosti seberealizace. Rostlinná kuchyně jako taková podle něj nabírá na všeobecné popularitě a dnes výrazně ovlivňuje nejen naše stravovací návyky, ale i gastronomii jako takovou. Posledních pět let působí ve škole vaření Laboratorio jako Head Chef. Již druhým rokem je patronem projektu Rostlinně a zapojil se také do mezinárodní iniciativy Chefs for Change International.

Martin Kortus

Založil a 18 let řídil miliardovou skupinu e-shopů VIVANTIS působící v několika zemích.Aktuálně investuje a pomáhá startupům - uLekare, Celostnimedicina.cz, Machavert, Econea, Scuk, Snuggs, VRGineers, Disivo, SatisMeter, Retino, Recruitis, Fabini, StartupYard, Mall Group, ...

Martin Rozhoň

Nikoleta Kováčová alias Surová dcérka je dlouholetá blogerka a youtuberka, která se převážně věnuje etickému veganství, rostlinným receptům a netestované kosmetice. V uplynulém roce jste ji mohli zaznamenat jako autorku úspěšné kuchařky Slovegán. Aktuálně připravuje druhý díl.

Nikoleta Kováčová

Šéfkuchař Spojky Karlín, první flexitariánské restaurace v Česku. Před jejím otevřením také šéfkuchař(nejen) zahraničními turisty milovaného podniku Etnosvět. Mimo jiné patron projektu Rostlinně, který se neváhal zapojit do mezinárodní iniciativy Chefs for Change International.

Ondřej Panoš

V roce 2003 stál u zrodu portálu Aukro.cz. Má více než 17 let zkušeností s řízením e-commerce projektů ve střední a východní Evropě. Zajímá se o investice do projektůse společenským a ekologickým přesahem.

Václav Liška

Zuzka se věnuje brand marketingu už téměř 10 let a po práci v spiritovém segmentu na značkách jako Becherovka a Absolut vodka na Slovensku spojila marketing se svou láskou k jídlu a i pomocí Garden Gourmet se snaží přesvědčit lidi, že veggie food je láska.

Zuzana Magálová

Pracuje jako marketingový manažer potravin v Nestlé. Zabývá se trendy ve výživě, potravinách, zkoumá a analyzuje potřeby českých a slovenských spotřebitelů. V roce 2019 spolu týmem na český trh (2020 na slovenský) uvedl novou značku Garden Gourmet. Jeho cílem je, aby si i Češi zamilovali Veggie Food a tak se veganské a vegetariánské potraviny a jídla staly pravidelnou součástí českých jídelníčků. A to je výzva, nemyslíte?

Zbyněk Haindl

Buďme v kontaktu

User
User
User

Ochrana osobních údajů je pro nás prioritou. Více informací, jak zacházíme
s vašimi daty, najdete v tomto dokumentu.

Nakupujte online Green line

Go out

Hlavní partneři

Garden gourmet
Visegrad fund

Projekt je spolufinancován vládami České republiky, Maďarska, Polska a Slovenska prostřednictvím Visegrádských grantů Mezinárodního visegrádského fondu. Posláním fondu je rozvíjet myšlenky udržitelné regionální spolupráce ve střední Evropě.

Partneři

Starbucks Nielsen Magoda Lunter V-label RJ Jem pre zem eit Food IKEA

Mediální partneři

Starbucks Ekonews